Jak vyplnit objednávkový formulář?

Přinášíme Vám další článek, který se nyní zaměří na samotné vyplnění objednávkového formuláře. Nahromadily se nám dotazy, jak a co vyplnit do objednávkového formuláře.

Objednávkový formuláře naleznete na našich stránkách https://www.odborne-prace.cz/node/add/objednavka

 V objednávkovém formuláři musíte vyplnit následující body (jinak se Vám nepodaří formuláře odeslat):

  • druh školy – vyberete druh školy, kterou studujete,
  • typ práce – uvedete o jaký typ práce se jedná, můžete také kliknout na JINÉ a zobrazí se Vám okno, kde můžete vypsat o jaký typ práce se jedná,  
  • oblast – vyberete oblast, do které téma spadá,
  • název práce,
  • zadání práce – do této části uvedete Vaše požadavky na zpracování, zde buďte prosím konkrétní, abychom od Vás měli dostatek informací; pokud máte jasnou představu o zpracování, co byste chtěli, aby bylo v textu uvedeno, tak vše vepište do této části, pokud máte k dispozici zadání, či jiné důležité podklady či přílohy, tak je můžete zaslat na email info@pro-student.cz,  
  • vlastnosti písma:
    • typ písma (můžete také kliknout na JINÉ a uvést jiný typ písma, než nabízíme),
    • velikost písma (můžete také kliknout na JINÉ a uvést jinou velikost písma, než nabízíme),
    • řádkování – standardně zpracováváme normostran (1800 znaků včetně mezer s velikostí písma 12 a řádkováním 1,5),
  • další požadavky – rod, rozsah práce, styl citace,
  • termín odevzdání – je tím myšleno odevzdání kompletního textu a uvádějte pouze číslice (např. 40),
  • přihlaste se nebo vyplňte registraci
    • pokud jste již zaregistrovaní v našem systému, tak se nejprve přihlaste a poté vyplňte objednávku přímo v systému,
    • pokud ještě nejste zaregistrovaní v našem systému, tak je potřeba si zvolit uživatelské jméno, uvést emailovou adresu přes, kterou budeme společně komunikovat a budou Vám zde docházet notifikace z vnitřního systému a emaily z klientského centra, dále uveďte pro případy potřeby telefonní číslo, jestliže chcete objednávku vyplnit anonymně bez udání jména a příjmení, tak zaškrtněte políčko anonymní objednávky, v opačném případě, vyplňte pole jméno a příjmení,
  • obchodní podmínky – ty si prostudujte, pokud s nimi souhlasíte, tak je zaškrtněte,
  • souhlas se zpracování osobních údajů – tento souhlas udělujete na dálku provozovateli webové stránky, aby v rozsahu nezbytném pro účely poskytnutí služeb, zpracovával Vaše osobní údaje uvedené v této objednávce
  • a poslední krok je kliknout na tlačítko ULOŽIT a objednávka se nám odešle. Vám na email dorazí email s potvrzením, že jsme objednávku přijali a v co nejkratší době se s Vámi spojí zaměstnanec klientského centra. 

 V této části ještě vypíchneme některé body z objednávkového formuláře.

Část ZADÁNÍ PRÁCE:

  • V této části je potřeba podrobněji vypsat všechny Vaše požadavky, informace či jasnou a konkrétní představu k Vaší zakázce. Představu doložte např. zadáním, osnovou, nebo jiným vhodným způsobem písemně definujte, co požadujete, aby bylo v textu zachyceno.
  • Výše uvedené poslouží zpracovateli, aby ubíral zpracování podkladového textu takovým směrem, jakým si přejete, a aby nedošlo ke zbytečnému nedorozumění a složitým úpravám již zpracovaného textu.
  • V případě, že bude text obsahovat praktickou část, která požaduje např. výzkumné zpracování, dotazníkové šetření, rozhovory, hospitační záznam apod., tak Vám zpracovatel může připravit podklady pro výzkum, dotazník s otázkami apod. Podklady či dotazník Vám bude zaslán a je již na Vás zajistit jeho vyplnění. Následně vyplněné dotazníky či získaná data, ze kterých se má zpracovat praktická část, nám zašlete zpět na náš email. V případě, že nemůžete zajistit data či podklady pro praktickou část, tak budou použita fiktivní (smyšlená) data. V případě, že se bude potřeba pro praktickou část materiály ze zvolené firmy, je nutné, aby veškeré podklady dodal klient. Neoslovujeme firmy, aby nám poskytly materiály pro zpracování.
  • Pokud máte k dispozici nějaké přílohy, tak je prosím zašlete na email info@pro-student.cz.
  • Jestliže nemáte zadání, osnovu ani představu a chcete veškeré zpracování nechat na zpracovateli, prosíme o zaslání této informace, tedy do emailu uveďte nemám žádné požadavky k podkladovému textu.
  • Jakmile obdržíme od Vás objednávku, tak my si od Vás ještě dodatečně vyžádáme doplňující informace, které jste mohli opomenout, jejich soupis Vám poskytneme společně s nezávaznou cenovou nabídkou. 

Část VLASTNOSTI PÍSMA konkrétně ŘÁDKOVÁNÍ:

  • standardně vypracováváme normostrany (NS), což odpovídá velikosti písma 12 a řádkování 1,5.

Normostrana je standardizovaná strana textu o určitém počtu znaků včetně mezer. Jde o rozsah v délce 1 800 znaků (symbolů a mezer), což odpovídá třiceti řádkům o šedesáti znacích nebo přibližně 250 slovům běžného textu. Jedná se o text, kde se volí velikost písma 12 a řádkování 1,5.

  • pokud byste potřebovali jiné řádkování, určitě je možné se domluvit, jen musíme tuto skutečnost zohlednit v cenové nabídce.

Po odeslání objednávkového formuláře Vám na email, který jste uvedli v objednávce, přijde potvrzující email, že jsme objednávku přijali a v co nejkratší době se s Vámi spojí zaměstnance klientského centra.

V případě potřeby se s námi můžete spojit na emailu info@pro-student.cz či telefonu +420 731 091 577.

 

Přejeme hodně úspěchu

Tým webu PROSTUDENT

https://www.odborne-prace.cz/

info@pro-student.cz

 

Kategorie: 
© 2016 PROSTUDENT NET s.r.o., VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA ADRESA: RYBNÁ 716/24, 110 00, PRAHA 1, IČ: 04960068, ODDÍL C, VLOŽKA 256303, MĚSTSKÝ SOUD V PRAZE